Elephhant

© Elephhant | Powered by LOFTER
 
You're Still the One - Shania Twain

(When I first saw you, I saw love. 
当我第一次与你邂逅,我看到了爱

And the first time you touched me, I felt love. 
当你第一次轻轻抚摸我,我感受到了爱

And after all this time, you're still the one I love.) 
时过境迁之后,你始终是那个我钟情的人

Looks like we made it
看起来我们已经如愿以偿

Look how far we've come my baby
亲爱的,转身回望我们已走了如此之远

We mighta took the long way
而我们也许还将继续跋山涉水

We knew we'd get there someday
因为你我坚信,我们终将到达彼岸

They said;I bet they'll never make it" 
他们曾经难以置信:“我赌定他们是在痴人说梦

But just look at us holding on
但他们看到的只有我们携手同心,坚持不懈

We're still together still going strong
我们始终生死相依,相濡以沫,矢志不渝

(You're still the one) 
你依然是我的唯一

You're still the one I run to
你始终是我投怀入抱的爱人

The one that I belong to
那个我心之所属的爱人

You're still the one I want for life
你仍然是我想要朝夕相处的爱人

(You're still the one) 
你依然是我的唯一

You're still the one that I love
你始终是我情有独钟的爱人

The only one I dream of
那个我梦寐以求的爱人

You're still the one I kiss good night
你仍然是和我相拥入眠的爱人

Ain't nothin' better
无可挑剔

We beat the odds together
我们一起战胜了那些千奇百怪

I'm glad we didn't listen
我很高兴我们没有盲目听信

Look at what we would be missin' 
回想那些我们可能会失去的

They said, "I bet they'll never make it" 
他们曾经难以置信:“我赌定他们是在痴人说梦

But just look at us holding on
但他们看到的只有我们携手同心,坚持不懈

We're still together still going strong
我们始终生死相依,相濡以沫,矢志不渝

(You're still the one) 
你依然是我的唯一

You're still the one I run to
你始终是我投怀入抱的爱人

The one that I belong to
那个我心之所属的爱人

You're still the one I want for life
你仍然是我想要朝夕相处的爱人

(You're still the one) 
你依然是我的唯一

You're still the one that I love
你始终是我情有独钟的爱人

The only one I dream of
那个我梦寐以求的爱人

You're still the one I kiss good night
你仍然是和我相拥入眠的爱人

you're still the one
你依然是我的唯一

MUSIC...

(You're still the one) 
你依然是我的唯一

You're still the one I run to
你始终是我投怀入抱的爱人

The one that I belong to
那个我心之所属的爱人

You're still the one I want for life OH~ 
你仍然是我想要朝夕相处的爱人

(You're still the one) 
你依然是我的唯一

You're still the one that I love
你始终是我情有独钟的爱人

The only one I dream of
那个我梦寐以求的爱人

You're still the one I kiss good night
你仍然是和我相拥入眠的爱人

So glad we have made it
很荣幸我们已经如愿以偿

Look how far we've come my baby ... 
亲爱的,转身回望我们已走了如此之远


评论
热度(4)